-
MenuTerug
-
MENU
-
Titanium bestek, 2 stuks
Oppland 2 SI - Green KOOPJE
Titanium V-Shape 15 2pcs-Set
Titanium V-shape 9 2pcs-Set
Aluminium Skewer (6pcs)
Footprint Oppland 2 PU
Lofoten 2 ULW - Burnt Red
Voss 9 SI Tarp Green - Forest Green
Voss Tech Tarp Green - Dark Moss
Voss 14 PU Tarp - Dark Olive
Voss 5 ULW
Footprint Halland 2 - Black
Alu Y-Peg 6pcs-Set - 13g
Oppland 4 PU - Dark Olive
Oppland 3 PU - 2.0 Dark Olive
Polyester 2.5MM Guy Line 15M
Dyneema Guy Rope 2.0mm - 15m
Seiland 2 SP
Oppland 2 PU - 2.0 Dark Olive
Frigg 0° - Agave Green - M
Lijst van producten op merk NORDISK
Het verhaal van Nordisk start in 1901 met de oprichting van Nordisk Fjerfabrik A/S (Northern Feather). Dit was het eerste Deense bedrijf dat zich voor de volle 100% focuste op dons en veren. In 1967 werd Nordisk Freizeit opgericht als een dochteronderneming van Northern Feather om zich ook te richten op de snel groeiende buitensportmarkt. In 1991 werd de merknaam veranderd tot Nordisk.
Het creëren van geavanceerd outdoormateriaal is slechts een deel van Nordisk’s missie. Ze vinden het immers weinig zin hebben om dit te doen zonder na te denken over het milieu en de mensen die betrokken zijn bij de productie en het gebruik van de apparatuur. Daarom streeft Nordisk ernaar om zo duurzaam mogelijk werken, het is hun ambitie om zo ‘schoon’ en ecologisch neutraal mogelijk te zijn.
BSCI: Nordisk’s sociale verantwoordelijkheid
Het Business Social Compliance Initiative (BCSI) is een management systeem voor toeleveringsketens dat bedrijven steunt in hun streven naar verbeteringen van de sociale omstandigheden in de fabrieken en boerderijen waar ze mee samenwerken. Zo streven ze onder andere naar het verzekeren van minimumlonen voor de arbeiders, het elimineren van kinderarbeid en het verzekeren van een gezonde en veilige werkomgeving.